…Og dem der har trukket læsset, med at få det op at stå. Det var en stand alle håndbryggere kunne være stolte af - med godt øl, masser af information, og hyggelig atmosfære. Carlsbergs stand overfor med små kaninpiger faldt da helt igennem J

Højt skum,

Jørgen/8370

-----Oprindelig meddelelse-----
Fra: [EMAIL PROTECTED] [mailto:[EMAIL PROTECTED]På vegne af Kasper Malmberg
Sendt: 30. oktober 2006 13:37
Til: Michael Barnby
Cc: brygforum@lists.haandbryg.dk
Emne: Re: [Brygforum] US 2-Row Pale

Jeg vil mene at du sagtens kan erstatte US 2-row med en engelsk eller tysk pale ale malt.

MVH
Kasper Malmberg

Den 30/10/06 skrev Michael Barnby <[EMAIL PROTECTED]>:

Hej medbryggere,

Jeg sidder og kan ikke helt blive enig med mig selv om hvorvidt en US 2-Row
pale, skal erstattes af en Pilsner malt eller en Pale ale malt. Jeg har fundet
forskellige henvisningter rund omkring.

Nogen der kan hjælpe. Øllen jeg vil brygge er en "Sierra Nevada Pale"

Højt skum
:-) Michael

To get off the list, send a blank mail to [EMAIL PROTECTED]

Frameld fra listen, send en tom mail til [EMAIL PROTECTED]