Det er i så fald nok nærmere Vestfyn der er fejl på den :-)

Nej spøg til side.

Med 11,3% passer den vel egentligt bedst ind under kategorien (tung) dubbel
bock.

Her er info fra deres hjemmeside.

Willemoes Jul 2006

Alc. 11,3 % vol.

Smag: BarleyWine, eller 'bygvin', er en traditionel engelsk betegnelse for
vinøse ales med stor vægtfylde,

og ofte også med høj alkoholvolumen.

Årets smukke rødbrune juleøl fra Bryggeriet Vestfyen lever på bedste vis op
til traditionerne, er dog undergæret.

Øllet er lidt cremet, og det balancerer godt med det bitre og det søde. Det
skyldes blandt andet den lange modning,

de ni måneder sikrer, at bitterheden fra de to humletyper Northern Brewer og
Cascade er velintegreret med karamelmalten.

Glem alt om vin til julemiddagen! Prøv i stedet årets julebryg fra Vestfyen.

Med Venlig Hilsen

Søren Ladegaard, 7080

HYPERLINK "http://www.haandbrygforum.dk/"www.haandbrygforum.dk

   _____