Hejsa,

Jeg vl meget gerne brygge noget godt mørkt belgisk øl, med masser af frugt
og rosin karakter. Samtidig synes jeg også det er vældig praktisk med tørgær
så jeg ikke behøver at tænke (økonomisk da jeg brygger 10 liter batches) på
at genbruge gæren, men kan skifte mellem stilarter.

Min julebryg skulle være en dubbel og jeg brugte T-58, men jeg synes den har
fået al for meget banan og for lidt blomme/rosin karakter. Er der nogen der
kan sige om S-33 er bedre egnet eller jeg bare må købe noget vådgær?

Christian
5000