Tjahhh, jeg er ikke rigtig opskrift typen, jeg bager brød efter
retningslinierne "en halv pakke gær, en halv liter vand, blandet mel til
konsistensen passer".

Dette har jeg gjort en gang med ca 25% pale ale mask (marris otter pale ale
+ crystal malt) og 75% hvedemel, og en gang bare med 5% rå chocolademalt og
blandet mel - Brewpub i kbh gør i øvrigt noget lignende. Det er absolut
tilfredsstillende, det er bare sjældent jeg orker at bage efter at have
brygget...

Christian
5000