Hej Folkens

Jeg har fået fingrene i to tomme Sodastream CO2-flasker (den gamle type) og det
giver anledning til et par spørgsmål:

- Er der nogen steder i Københavnsområdet hvor man kan få sådan nogen fyldt op
eller ombyttet?

- Den ene har en studs, der passer til en Sodastream maskine. Denne studs
mangler på den anden. Jeg er noget i tvivl om hvad man kan/skal bruge her samt
ikke mindst hvor man skaffer det.

I første omgang vil jeg bruge dem  sammen med en BeerSphere
http://www.hambletonbard.com/English/Homebrew_Products/Kegs/Beer_making_kegs.htm.
 Jeg har en adapter, købt hos Vin Øl Hobby, som ser ud til at passe med den
studs, der sidder på den ene af flaskerne.

Ebbe - 2860