From: Mogens nielsen [mailto:[EMAIL PROTECTED]
Sent: 4. juni 2007 23:19
To: Maija-Liisa og Jørgen; Thomas Hoelgaard; Ivan Gammelgaard; brygforum
Subject: Re: [Brygforum] festival øl - forslag modtages gerne

ja jeg må sige at min kaffeporter redet mig mange gange på sidste års roskilde
når man var godt træt af de varme tynde pilsner på dåse var det ren luksus med
en dejlig porter og den kunne enda drikkes med de værste tømmermænd :-)
jeg fik lige en anden ide der som regl kun skod øl på div festivaler
måske vi håndbryggerer skulle mødes en dag til festivalen (hvis nu aligevel man
er der)
og dele at par ordentlige hjemmebrygget bejserer ?