Hej Peter

On Sunday 12 August 2007 23:14:49 Peter Madsen wrote:
> Jeg er ved at skulle anskaffe mig en el-gryde, men jeg ved ikke hvilken jeg
> skal købe...

En meget subjektiv holdning; Ingen el-gryde.

Vi købte en 28L gryde hos maltbazaren til ca 800, og vi har ikke særlig gode
erfaringer med den. For det første var det helt umuligt at holde gryden i
konstant kog, med mindre vi havde låg på. Vi er endt med at hive termostaten
helt af, og bruger den nu kun til at koge sparge-vand mv i.

Istedet har vi anskaffet en stor gryde og et gasblus, og det fungerer meget
bedre.

Det skal lige siges at vi aldrig har mæsket i gryden, men jeg tvivler meget på
at du kan holde en kostant temperatur i en elgryde.

--
Christian Jul Jensen

http://MOCsystems.dk - Håndbryggede TYPO3 løsninger