Hej Steen.
Jeg bruger Carlsberg fade, og der siger en tommelfinger-regel om forbrug
ca. "3 fade kan karboneres og tømmes, pr. kilo CO2".
Dvs. 330 gram pr. 25 liters fad.

Så en 300gr. patron passer nok fint til et Corneliusfad.

Hvis du ikke vil tvangskarbonere kan du klare dig med:

Plastic beertap "picnic" + soda-keg disconnect.
[http://beerkits.dk/butik/catalog/product_info.php?cPath=37_58_88&products_id=558]
Ball-lock disconnect grå"CO2" for soda-keg.
[http://beerkits.dk/butik/catalog/product_info.php?cPath=37_58_88&products_id=574]
KEG-charger + CO2-cartridge
[http://beerkits.dk/butik/catalog/product_info.php?cPath=37_58_88&products_id=662]

Til tvangskarbonering duer `Keg chargeren` ikke, men istedet:

CO2-regulator med 2 manometer.
[http://beerkits.dk/butik/catalog/product_info.php?cPath=37_58_88&products_id=549]
http://beerkits.dk/butik/catalog/product_info.php?cPath=37_58_88&products_id=549

Hose-fitting 4mm for CO2-regulator
[http://beerkits.dk/butik/catalog/product_info.php?cPath=37_58_88&products_id=554]
http://beerkits.dk/butik/catalog/product_info.php?cPath=37_58_88&products_id=554

Plastic seal for hose-fitting 4mm for CO2-regulator
[http://beerkits.dk/butik/catalog/product_info.php?cPath=37_58_88&products_id=565]
http://beerkits.dk/butik/catalog/product_info.php?cPath=37_58_88&products_id=565

Tubing pvc reinforced 5/11mm for beer/CO2 pr. meter.
[http://beerkits.dk/butik/catalog/product_info.php?cPath=37_58_88&products_id=562]
http://beerkits.dk/butik/catalog/product_info.php?cPath=37_58_88&products_id=562

Spændebånd 25 x 40 mm.
[http://beerkits.dk/butik/catalog/product_info.php?cPath=37_66&products_id=445]
http://beerkits.dk/butik/catalog/product_info.php?cPath=37_66&products_id=445

Det her er vistnok et komplet sæt fra Lund:
http://www.beertools.dk/product_info.php?cPath=741&products_id=12810

Nu bor du lige ved siden af Vejers Storkøb. Det bedste du kunne gøre var
at kigge derover.
Han har nok et godt tilbud til dig.

Mvh Sjaketten