Hej bryggere

Er der nogen der har erfaring med at bruge lavasten til en gasgrill, som er
varmet i en ovn og så kommes i urten efter sparging for at få gryden hurtigere
i kog. Jeg har set det med brosten og tænkte om ikke det kunne gøres på samme
måde eller er lava for åben og porøs, tænker på rengøring og infektion.

Humlede hilsener

Thomas Olsen
5260 Odense S