Fra: [EMAIL PROTECTED] [mailto:[EMAIL PROTECTED] På vegne af Lars Christensen
Sendt: 17. juni 2008 12:39
Til: brygforum@lists.haandbryg.dk
Emne: [Brygforum] Fællesbestilling af gasblus

Hejsa.

Afledt af diskussion på www.haandbrygforum.dk , laver vi en fællesbestilling af
gasblus. Vi har fundet en leverandør i Tyskland, der har to modeller på 9,5 Kw.
Den ene koster ca. 40€. den anden 45€. Forskellen er at den billige har tre ben
af støbejern. Den anden har 4 ben, og en ramme der er pulverlakeret. Begge har
en diameter på 40 cm. Der medfølger gasslange og en tysk regulator. De har
begge piezotænding og flammesikring, som slår fra ved gasfejl eller manglende
flamme. De kan derfor benyttes inde.

Portoen er billigst ved køb af 4 stk. Da er den ca. 30 kr. fra Tyskland pr.
stk. Lidt mere pr. stk. hvis vi bestiller færre.
Hvis vi bestiller over 4 stk., så begynder portoen forfra for de næste fire. 1
stk. = 9,9€. 2€ mere pr. ekstra blus.

Indtil videre er vi fire der bestiller. Derfor kan der umiddelbart aftales
levering i Esbjerg eller Fredericia.

Se billeder af begge typer her:
http://stores.ebay.de/Autozubehorshop-Wehmann_Gaskocher-Brenner-Lampen_W0QQcolZ2QQdirZQ2d1QQfsubZ18QQftidZ1QQtZkm

Vi bestiller først fredag, så vi kan nå at blive nogle stykker der bestiller.
Jeg vil forsøge at handle en samlet pris lidt ned, hvis vi når op på at
bestille mange gasblus.

Hilsen

Lars Reinholdt Christensen

www.larchris.dk