Til: "brygforum@lists.haandbryg.dk" <brygforum@lists.haandbryg.dk>
Emne: Re: [Brygforum] Brygforum Digest, Vol 257, Issue 1
Dato: 26/01/09 20:10

Tak for input.
Ja vores øl har fået WLP565 Belgian Saison I Yeast, gær fra en flaske
De Dolle Arabier og Brett, så det er nok det samme vi oplever.
Her er der også meget stort gærlag på bunden af flaskerne. Indtil
videre ingen "mughår" - ubehaaageligt.

Held og lykke med din sure øl. Jeg skal også hilse og sige at havtorn
er pænt sure.

Jes 2000

Frameld fra listen, send en tom mail til brygforum-unsubscr...@lists.haandbryg.dk