Hvis du har adgang til "Geomag" legetøj - så kan du skralde plastikken af
en sådan. Den indeholder 2 små knap magneter og en lille jernstang -
disse passer lige netop ind i en stump ølslange og enderne lukker du med
Epoxy lim. Virker glimrende her.

En længre model kan evt. laves ved at sætte 2 jernstænger sammen.

MVH Søren