Hej herfra (!)

Jeg har også længe overvejet en Chili-øl og i forbindelse med
informationssøgningen er jeg kommet frem til at jeg vil putte nogle
relativt milde chili'er for at give mindre brænd og mere chili-smag.
Derudover var der en del der talede varmt for at putte ekstra havregryn
i fordi olien i chili skabte onde vilkår for skummet...

Der var så mit input i denne sag...

Andre ? (evt nogle der rent faktisk _har_ brygget en chili-øl...)

MVH
Rasmus