On 15. jan 15. jan 10.07, Heikki Levanto wrote:

> This has happened before. The most common explanations are

3) Du er en pædagogstuderende som har for meget tid, og ikke kan finde
på noget bedre at lave en at sidde nede på Cafe Viking og drikke
luksusøl og ryge rød look for derefter at dingle hjem og banke hovedet
ind i skilte. Det kan gå seriøst ud over ens evne til at skelne mellem 1
og 2.

god weekend ;)

--
-christian