Hej igen,

her er hvad Internettet har at byde på af forbugsgoder til pumpehungrende
mænd.

Det bliver noget dyrere, men det kan lade sige gøre med den her, da det
teoretisk set er den samme:

http://www.amazon.com/Valterra-Products-Inc-RP800-Chrome/dp/B000BGM2XG

Her kan man også se hvordan pumpen ser ud fra siden og hvor den tilsluttes.

God weekend

-Rasmus #9000