Kondensen kommer helt sikker når du går derned, og du tager lidt varm
luft med. Jeg har selv et hul på 2,3 meters ?dybde? (1 side med 80 cm fri
sokkel) og ellers ca 3 x 4 m.

Her holder jeg også nogenlunde de temperaturer du nævner, og jeg har
bestemt også fugt !!!!!!!

Nu er der jo en god grund til at man lagre sine vine UDEN etiketter.

Men du kunne jo prøve at sætte en ?dry bag? eller en fugtpose med salt
op. Det kunne jo være det lige kunne tage toppen af luftfugten ? så det
ikke kondensere.

http://www.billigcamping.dk/shop/fugt-fjerner-dry-10118p.html
[http://www.billigcamping.dk/shop/fugt-fjerner-dry-10118p.html]

MVH Søren L