Fra: brygforum-boun...@lists.haandbryg.dk
[mailto:brygforum-boun...@lists.haandbryg.dk] På vegne af Henrik Helms
Madsen
Sendt: 3. september 2010 20:44
Til: brygforum@lists.haandbryg.dk
Emne: [Brygforum] Alsece Strisselspalt.

Kære Håndbryggere.

Jeg vil gerne prøve at brygge en ''Dansk Ale'' som beskrevet i bogen ''Den
Danske Ale af Rolf Nielsen.
En dansk ale som for 200 år siden.

Måske er der andre her på listen som har forsøgt på lign.

Hvor får man fat i Alsace Strisselspalt humlen.

Og Korbendikterurt og febernelikkerod mon man kan skaffe det på apoteket?

mvh. Henrik Helms Madsen