Hej Tobias

Den gærer ikke ret meget  videre ved den lave temperatur. Den primære
gæring er overstået efter den første uge, det viser fin gravety måling
også. Det som sker efter omstikningen i sekundær gæring er at noget af
gæren bundfælder og nogle af de restproduker der er fra primærgæringen
bliver nedbrudt, blandt andet Deacetyl og Acetaldehyd. Som er MEGET
uønsket i hvedeøl. Man siger at gæren rydder op efter sig.

Du skal ikke bekymre dig om noget, men bare vente en uges tid fra nu
og så komme dit sandsynligvis gode øl på flaske.

/Thomas