Fra: brygforum-boun...@lists.haandbryg.dk
[mailto:brygforum-boun...@lists.haandbryg.dk] På vegne af Maija-Liisa og Jørgen
Sendt: 8. januar 2011 19:55
Til: brygfo...@haandbryg.dk
Emne: [Brygforum] Ølglas med logo

Halløjsa,

Der er sikkert andre end mig der har barslet med tanken om at få sit eget logo
på sine glas. Er der nogle der vil dele sine erfaringer med firmaer, mindste
antal og priser?
Jeg kan med en hurtig googling se det er muligt, men typisk med bestilling af
omkring 100 glas hvilket er nok lige i overkanten til en start :-)
Håndbryg glasset er for øvrigt rigtig fedt! Er der nogle der ved hvor det er
købt?

Højt skum i eget glas,
Kippis