Hej Jan. . . Hehe godt spørgsmål. . . Men tak for bekræftelsen på at det
ikke står på tekst-tv

Den 17/02/2011 21.42 skrev "Jan" <ha...@hamsterbryg.dk>:

Den 17-02-2011 20:36, Tobias Kiil Pedersen skrev:

> Hej Jan. Jeg udemærket klar over at det kommer ;-) men prøv lige at tjekke
discoverys tekst-t...
Det prøvede jeg så, og der kommer det ikke engang kl engang i nat.

Men da jeg er vokset fra tekst-tv for 15 år siden, så er det nok derfor jeg
ikke har opdaget det ;o)

Det tyder da i hvert fald på at deres egen tv-guide på tekst-tv ikke er
opdateret, men EPG'en på min sat-modtager og tv-guiden på DR passer som de
skal.

Hvorfor bruger du forøvrigt tekst-tv, når der er komet noget lidt mere
moderne, der endda passer?

Mvh Jan