Hej Tobias,

Tillykke med din nyerhvervelse.

Jeg bruger keg-clean, sætter lidt tryk på og tapper ud, så jeg får renset
afgangsrøret. Derpå skylle med vand ad et par omgange, så en gang iodophor,
igen tryk på og tappe lidt ud. Tømme, og så kommer øllet på.

Jeg bruger lige i øjeblikket picnic tappehaner, så når jeg skal sætte en øl på
fad benytter jeg rengøring af fadet til at rense mine tappeslanger.

Nåh ja, så bruger jeg isopropanol inden jeg kobler en picnic-tap på...

P.S.: Husk ølfedt til pakningerne, efter rens og inden iodophor - det kan de
godt lide.

Vh
Jan