Hej Søren. Tak for dit svar. Ja vi har netop diskuteret min vandprofil
tidligere og mener vi kom frem til at jeg skulle forsøge mig med mælkesyre.
Jeg har netop nu fået erhvervet mig mælkesyre 80 %, men er/var i tvivl om i
hvor stort et omfang (ml.) og ved hvilke temperaturer samt tidspunkt i
mæsken. Der står netop ikke nogen som oplysninger på flasken. Men jeg vil
forsøge mig med dit forslag :-)