Wyeast'en blev lavet november 2010 og er bedst inden april 2011 - jeg
bestilte den fra brygladen i sidste uge, og synes faktisk det er for dårligt
at de sender en på gammel gær. . . Wlp802 holder til 12 juni og burde være
frisk. Tror du jeg vil kunne redde den, hvis jeg pitchede et brev saflager
s-23 direkte i spanden-?