En ting jeg kom til at tænke på var at ilte urten indtil gæren har respireret al sukkeret? Altså lave en (kæmpe) gærstarter. Under aerobe forhold laver gæren (optimalt set) ikke alkohol. Men jeg har aldrig prøvet at smage på min gærstarter-øl og slet ikke efter lagring og den slags...
Gav det mening? Jeg har lidt travlt...

-Rasmus