Hej Mads

Det lyder ikke så godt, den er langt fra gæret helt ned. Den bør vel
ende omkring 1012-1015, hvis jeg var dig ville jeg tilsætte en ny
omgang frisk gær og lade den stå et par uger mere.
Mulige fejlkilder:
Har du husket at rehydrere gæren?
Har gæren været opbevaret for varmt?
Har du husket at ilte urten?