From: B. Larsen
Sent: Saturday, October 08, 2011 10:52 AM
To: brygforum@lists.haandbryg.dk
Subject: Re: [Brygforum] mæskning

Det ser ud til, at gæring er gået i stå efter 2 dage. Kan det være fordi
værdien/vægtfylden var for lille og der ikke er mere sukker til gæren ?.

Det var jo mit første forsøg med at lave øl fra bunden og det gør mig ikke så
meget at jeg ikke fik noget ud af det, men jeg kan lige så godt trække de
sidste erfaringer ud af det.