Kære Braugenossen;
Jeg er nødt til at dele dette. Jeg har lige åbnet min første solbærale til
en dejlig landskamp. Hvis landskampen var dejlig, var min solbærale ikke
mindre dejlig! Jeg er ikke så struktureret, så I får hovedpointen her; 25 l
bryg indeholder 6 kg pilsnermalt mæsket som vanligt, 500 g friskplukkede
solbær frosset ned med 200 g hvidt sukker (for at bevare smagen) er tilsat
som du tilsætter smagshumle = 20 minutter før endt kogning.

Dette giver en vidunderlig og distinkt solbæraroma og eftersmag, lige præcis
*eftersmag!!!*

Jeg har før gjort det samme med hyldebær, men der er meget mere smag i
solbær. Helt klart en succes!

--
Hans L. Nørgaard
mobil +45/6128 4015