To: <brygforum@lists.haandbryg.dk>
Sent: Thursday, October 27, 2011 10:37 AM
Subject: [Brygforum] RET: Lær-en-ven-at-brygge-dag

Hej hånd- og hjemmebryggere,

Nu da jeg har fået fleres opmærksomhed, tager jeg den lige igen.
Det er selvfølgelig 5. november der er Lær-en-ven-at-brygge-dag og ikke 5.
okt. som jeg i ren og skær dåreskab kom til at skrive.

Thure

Sendt fra min computer under mit skrivebord, der står oppe på kontoriet på
første sal, lige ovenover bogreolen i stuen der indeholder klassiske værker
så som Gyldendal "Dansk-Engelsk/Engelsk-Dansk" ordbog og de fem bind af
"Valhalla - Den samlede saga".