From: Martin Pedersen
Sent: Thursday, November 17, 2011 1:37 PM
To: brygforum@lists.haandbryg.dk
Subject: Re: [Brygforum] Fælles indkøb af maltmølle fra USA

Hvis man køber flere møller sammen og igennem en side som
http://www.shopusa.com/shopusa/denmark/ så er der stadig penge at spare med en
så lav $ kurs som vi har nu.

shopusa giver dig en postboks i USA og sender den vidre i en container til dig
med al told betalt. Jeg har prøvet det og servicen og informations-niveauet var
højt.

Uden en sådan service kan det blive ret dyrt:
http://www.postdanmark.dk/contentfull.dk?content=/cms/da-dk/faq/faq-category9524.htm

-Martin, 2500