Jeg ville nok prøve at måle modstanden gennem føleren - og så montere en modstand mellem de andre 2 ledninger...

/Rasmus

Morten Bressendorff Schmidt wrote:
Hej

Det lyder som om du har fået fat i den Lidl-gryde, der er med digitalt
display. Hyletonen er sikkert en advarsel om at temperaturføleren er
"defekt". Derfor viser den også et E i displayet, da gryden er "i stykker".

Hvis ikke du kan få føleren ud af den "tap" der er i bunden af gryden,
tror jeg det bliver svært. Så skal du lukke hullet på en anden måde. Jeg
vil tro at du skal prøve at få føleren ud, og sætte den på ledningerne
igen, for at gryden virker. Alternativt kan du prøve at finde ud af hvad
det er for en føler, købe en ekstra/reservedel, og sætte den på. Det er
muligt at der er andre måder, men jeg tror det er den nemmeste med en
reservedel eller lign....

./morten
5230

--