Kan der måske være forskel på Jeres gryders optagne effekt ?

Min er en 2kW og har (efter termostat-modificerering og isolerings-liggeunderlag) ingen problemer med at holde en urt kogende - som i midt mellem simre og buldrekoge....

/R

Kresten Buch wrote:
Vi er vist ikke helt enige i hvad koge betyder.

Med venlig hilsen
Kresten Skovsted Buch
Spobjergvej 187
8220 Brabrand
kreste...@gmail.com <mailto:kreste...@gmail.com>
61672655

2012/2/7 Kjeld Jensen <kjeldjen...@hotmail.com
<mailto:kjeldjen...@hotmail.com>>

    Hej

    Jeg har også en el gryde fra Lidl, der har et par år på bagen, hvor
    der er lavet en del bryg på

    efterhånden og den virker rigtig fint.

    Den kommer op og koger som den skal, efter der er sat et tyndt
    liggeunderlag (et af de tynde med

    folie fra eks. Harald N. til 39,-) på  som isolering, så mere skal der ikke
til....

    M.v.h. Kjeld

    <mailto:brygforum@lists.haandbryg.dk>.
     > Subject: [Brygforum] modificering af LIDL gryde

     > Hej
     >
     > Har en Lidl gryde med elektronisk temperatur regulering. Som ofte
    omtalt her, er der problemer med at den vil koge ordentligt.

     > Er der nogen som har kendskab til om man kan øge effekten en
    smule uden at udskifte varmelegeme og andre "vilde" indgreb.
    Isolering er foretaget.

    <mailto:brygforum-unsubscr...@lists.haandbryg.dk>