Hej

Hvis du har en emailadresse fra dengang, kan det jo være den virker endnu ;)

De er nok ikke så hemmelighedsfulde om opskriften, nu de ikke sælger produktet længere, men man ved det jo ikke før man har prøvet. Jeg ville prøve det, det værste der kan ske er at du får mailen retur, fordi adressen ikke eksisterer mere, eller at de ikke svarer...

Hvis du får fat I den, kunne jeg da godt være interesseret i den ;)

./morten

http://brygbaren.dk