Hej Søren.
Hvor høj temperatur havde du da du mæskede, jeg tror nemlig mere på en for høj
mæsketemperatur! Og hvis det er det, så hjælper mere gær ikke, for da har du
fået knækket sukkerstrengen et forkert sted.
Er det egen opskrift, for da kan du også have regnet forkert mht basismalt, de
svært ristede malttyper kan ikke lave sukker, som gæren kan spise mig bekendt,
men hvad siger i andre?
Hilsen Vibeke