From: Morten Weltz
Sent: Sunday, April 15, 2012 10:36 AM
To: brygfo...@haandbryg.dk
Subject: [Brygforum] Lime & Citron

Hejsa

Jeg vil brygge 25 liter øl, sammensat af Pale Ale, Cara Red og Hvede-malt,
Perle og Hersbrucker humle, tilsat koriander og satser på at bruge en Wyeast XL
3789 Trappist Blend vådgær. I den sammenhæng søger jeg erfaringer med brug af
revet lime- eller citronskal under brygning…

Den skal serveres til en helstegt pattegris og skal derfor være lidt bitter for
at modvirke det fede fra grisen. Er der nogen derude der har forsøgt sig med
brug af lime eller citronskal, enten under kogning eller tilsat direkte i urten
inder gæringen…?

Morten W.

Nørresundby