Hej

Jeg har lidt humleplanter i overskud fra sidste år, som kan afhentes (sendes
ikke) til 25,- kr. / stk.

Jeg har følgende:

Hallertauer Magnum 1 stk.

Phoenix 2 stk.

Tettnanger 5 stk.

Cascade 3 stk.

Target 2 stk.

Winge 5 klon (fra Per Kølster) 1 stk.

Nordbrau 6  stk.

Hallertauer Tradition 3 stk.

’Ramasalo’ Nord-Hopfen (finsk humle - har ikke yderlig info) 4 stk.

Jeg skal til ølfestival i Kbh. i næste uge og hvis jeg får svar inden søndag,
kan jeg tage dem med der til.

Jeg har planer om at lave flere planter af følgende, hvis der er nogen, der kan
bruge nogle af dem?

Hallertauer Bitter 0 stk.

Hallertauer Magnum 0 stk.

Saaz 0 stk.

Phoenix 0 stk.

Perle 0 stk.

Tettnanger 0 stk.

Cascade 0 stk.

Wye Challenger 0 stk.

Target 0 stk.

Winge 4 klon (fra Per Kølster) 0 stk.

Winge 5 klon (fra Per Kølster) 0 stk.

Nordbrau 1 (udmærket til f.eks. en pale ale) 0 stk.

Nordbrau 2 0 stk.

Hallertauer Aroma 0 stk.

Hersbrucker spät 0 stk.

Hallertauer Tradition 0 stk.

’Ramasalo’ Nord-Hopfen (finsk humle - har ikke yderlig info) 0 stk.

M.v.h.

Kjeld

8721 Daugård

<<image001.gif>>