Man skal ikke regne sådan en pris ud...
For engang da jeg nørdede HELT igennem regnede jeg liiiige ud hvad jeg havde brugt på håndbryggerudstyr, råvarer, rengøring osv osv... Jeg havnede på lige omkring 20.000,- kr.... Der skulle brygges en del øl førend at prisen pr liter var bare i nærheden af hvad "der kunne betale sig" i forhold til hvad rigtigt gode øl koster i en specialbutik...

Og jeg har sagt dette mange gange før....
Man brygger ikke sit eget øl fordi man kan li øl... eller kan li' at brygge øl... eller noget i den stil...
Man brygger sit eget øl fordi man kan li' at gøre rent ;)

Med venlig hilsen / Kind regards
Kristian Olsvig

Mobil: (+45) 22 25 53 54

Citat af ib iversen <iversen...@gmail.com>:

Hej.
Er der nogen der har regnet på hvad det koster at lave øl. Her tænker jeg
på f.eks vi har en gruekedel setupet er 40 l.Prisen på vand,gas, el til
gæring rengøring af div udstyr.Derudover kommer selvfølgelig div råvarer
til selve ølbrygningen.

--
Venlig hilsen
Ib Iversen