En lille kommentar til alkoholstyrke. Jeg har også været der, hvor min
"svageste" øl var på 7,4%, og er nu på nogle af mine bryg gået helt i den anden
grøft. Jeg har lavet en godt humlet bælleale på 3,3 procent, og der er bare
lækker. Selvfølgelig let i kroppen, men smagen er rigtig god, og så bliver man
ikke bimmelim og kan køre bil efter en pint. Jeg har også altid en dry stout på
4 procent på tønden. ( og selvfølgelig også et par fustager med 10-12% guf) :-)
Kippis!