Hej,

Når jeg flasker og de har stået en uges tid ved stuetemperatur vender jeg dem og vipper dem lidt frem og tilbage til bundfaldet har fordelt sig igen. Herefter lader jeg dem stå yderligere en uges tid / 14 dage indtil de er klaret op igen. Så plejer der er være den ønskede mængde CO2 i. Dette har virket upåklageligt for mig hver gang, men som de siger i Finland: "Your mileage may vary"...

/Fink