Det nemmeste er at bruge el-kedlen og overhælde sukker med ca lige dele
kogende vand. F.eks. 160g sukker + 160g kogende vand - gerne direkte ovenpå
bagevægten, så du har styr på, hvor meget vand, du tilsætter. Rør godt
rundt - det kan tage noget tid, specielt hvis du sparer på vandet. Hæld det
ned i en skoldet gær-spand og stik din øl om og oveni sukkeret. Så bliver
det blandet godt. Hæld derefter på flasker fra den nye spand.

MVH/Søren
3320