Hej alle

Jeg har talt med nogle stykker efterhånden, som giver udtryk for, at vi mangler
et “bryggelaug/samlingssted” i Vejle. Jeg har gang i Vejle kommune
for at finde ud af mulighederne for at låne et skolekøkken evt. en gang om
måneden el. lign., hvor vi så vil kunne mødes og brygge, udveksle ideer,
give fif, smage hinandens bryg og give respons etc. etc.

Det kræver nok, at vi får lavet en forening. Men det er vist ikke det store
bøvl.

Dog vil jeg gerne her spørge, hvem der kan være interesseret i at være med.

Så – skriv tilbage, så vil jeg tage fat om det, hvis der ellers er nok
interesserede.

Carsten/7100