Ja du har et problem..
Og jeg har kæmpet med det samme; så vidt jeg har fundet er det en RG3/4
amerikansk rørgevind (ikke at forveksle med dansk RørGevind). Jeg har
set fitting til dem hos Maltbazaren og fået refereret at man kan være
heldig at finde oversætter i Bauhause (haveafdelingen), men jeg endte
med at lode nye fittings i ...
/Jens