Ionel Teodoreanu a murit in iarna lui 1954.
Daca raminea la Iasi poate nu murea si mai citeam ceva de genul La
Medeleni sau Lorelai!
Pe la anul 1955 un mare actor, Miluta Gheorghiu, de la Teatrul National
din Iasi care interpreta pe Coana Chirita, striga in diferite ocazii
" Ieseni! Ieseni! Nu mai plecati ieseni!"
gelu b.

Raspunde prin e-mail lui