In ce sens ar putea sa inspire Proiectul Rosia Montana aparatorii
Bucurestiului,nu inteleg exact la ce va referiti.

  Cred ca ar fi bine sa ne indrumati.

  Daca nu,haideti sa nu facem pledoarie in acest grup altor subiecte off
topic.Pana la urma haideti sa nu mai dam nr de telefon,adrese de firme sau ale
altor fundatii,etc.Cei care doresc sa fie contactati,sa o faca pe privat.Asa si
eu pot sa vin sa va zic ce preocupari am sau ce proiecte de viitor,oare ar
interesa pe cineva.

  Cu multumiri.
  S.G.

Stefana Bianu <[EMAIL PROTECTED]> schrieb:
          un anunt important care ar putea inspira aparatorii
Bucurestiului !

cred ca ar trebui lansat si la universitati

sb

--- catalina radulescu <[EMAIL PROTECTED]>

__________________________________________________________Yahoo!
> oneSearch: Finally, mobile search
> that gives answers, not web links.

http://mobile.yahoo.com/mobileweb/onesearch?refer=1ONXIC

din clipul ARMELE PREGATITE realizat la ROSIA MONTANA
www.bitza.ro :

...armele le port cu mine mereu
am incredere in Dumnezeu !

Heartthrob. Get better relationship answers from someone who knows. Yahoo!
Answers - Check it out.

Kennt man wirklich jeden über 3 Ecken? Die Antworten gibt's bei Yahoo! Clever.

Raspunde prin e-mail lui