Doamna Tina Timus,

Din pacate, aparitia acestui grup civic, militant
pentru salvarea Bucurestiului, ca si aparitia altor
grupuri civice, salvati padurea,
salvati Rosia Montana, etc...este consecinta directa a
functionarii degradatei administratii in general
(incompetenta, coruptie, incultura, iresponsabilitate)

Deci radacina raului pe care incercam sa-l oprim este
calitatea politicienilor, atentie, din toate
partidele, despre care este util sa stim.

Nu se face niciun fel de discriminare partinica in
dezvaluirile postate
pe grupul de discutii, si ca in toate tarile cu
traditie democratica, rolul
Societatii civile este de a protesta fata de nereguli
savarsite de politicieni.

Nu are insa, aceasta activitate, nimic de a face cu
meritele eminentilor
studenti romani sau cu meritele tinerilor premiati in
diverse domenii.

Nu va ingrijorati nici de imaginea noastra de romani,
atata timp cat
Societatea Civila isi joaca rolul.

In schimb, daca am tace, si nu am milita pentru
evolutia clasei politice, asa cum a fost in anii
comunismului, va asigur ca ar trebui sa ne fie
rusine, si imaginea demnitatii noastra fata de noi
insine si fata de occident ar suferi in continuare.

Atata timp cat postarile au tonalitati grave dar in
registru academic, nu incalca cu nimic regulamentul de
functionare al listei.

Stefana Bianu, Paris

--- tina timus <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Domnule Cristi,
>   Cu uimire constat ca GCB lanseaza un comunicat de
> presa si un blog OT fara ca sa fim macar avertizati
> sau intrebati !
>   Suntem pusi sa votam orice fleac dar nu si
> antrenarea intr-o actiune in care nu suntem
> consultati!  DE CE?
>   Daca se analizeaza ultimele postari ele sunt
> exclusiv politice Dvs in Canada, iar noi masa de
> menevra aici. Pana la urma va rezulta ca si acest
> mars nu are nici o legatura cu idntitatea
> Bucurestiului ci iarasi cu primarul ASA ESTE?
>
>   Scuzati-ma dar eu am aderat din cu totul alte
> [...]
=== message truncated ===

din clipul ARMELE PREGATITE realizat la ROSIA MONTANA
          www.bitza.ro :

...armele le port cu mine mereu
am incredere in Dumnezeu !

Don't get soaked.  Take a quick peak at the forecast
with the Yahoo! Search weather shortcut.
http://tools.search.yahoo.com/shortcuts/#loc_weather

Raspunde prin e-mail lui