Este absolut de inteles tendinta de a urma sfatul din mesaj si de a-l
retransmite / multiplica, cu convingerea ca facem o fapta buna.  Cu toate
acestea, cu scuzele de rigoare, imi permit sa va transmit indemnul ca,
inainte de a da click pe "forward', sa faceti un mic efort si sa verificati
daca nu cumva este vorba de un "hoax".  Un search cu Google dureaza mai
putin de 1 secunda (0,46 secunde in cazul de fata) si conduce la rezultate
de genul celor de mai jos:

http://urbanlegends.about.com/library/bl_ola_kuczma.htm

http://www.hoax-slayer.com/burned-baby-email.html

(si exemplele pot continua)

Asadar, in cazul de fata, mesajul respectiv (exemplu tipic de "chain
letter") dateaza din 2005 si este un "hoax".  Am rugamintea ca moderatorii
sa nu mai aprobe la postare astfel de mesaje care, evident, nu au nici in
clin, nici in maneca cu topicul listei, si, in plus, nu fac decat sa ajute
la prelungirea hoax-ului respectiv si la inundarea absolut inutila a
casutelor postale.

Vali
"Noble blood is an accident of fortune; noble actions are the chief mark of
greatness." (Carlo Goldoni)
"When the power of love overcomes the love of power, the world will know
peace." (Jimi Hendrix)
Aboneaza-te la  <mailto:[EMAIL PROTECTED]> ngo_list: o
alternativa moderata (un pic) la [ngolist]
Please consider the environment - do you really need to print this email?

Raspunde prin e-mail lui