Profitand de ocaziile oferite de acest eveniment, din ce in ce castigand
popularitate printre bucuresteni - si cu mari perspective in revigorarea
turismului - am vazut o minunata expozitie la MNAc (Muz.de Arta
Contemporana) cu imagini disparute din Bucuresti (din colectia lui
M.Oroveanu), apoi o alta traditionala in fiecare an, privind Familia
Regala - la Muz.de Istorie...
Si m-am bucurat de petrecerea vesela desfasurata la mese pe stradutele
Centrului Istoric...
Din pacate, nenorocita organizare a transportului in comun m-a facut sa
trec ca o sageata pe langa extrem de interesanta defilare de filme
documentare antebelice dela Arhivele Statului...
DG

Raspunde prin e-mail lui