Si eu sustin propunerea.  Iar numele pe care trebuie sa le scriem, cu litere
de-o schioapa, spre trista aducere aminte ca in Romania justitia numai oarba
nu e, ba din contra, poarta ochelari de cal ca sa priveasca numai acolo unde
"trebuie", asadar numele "judecatorilor" din completul Curtii de Apel
Ploiesti, care au facut "dreptate" in cazul Cathedral Plaza sunt:

Alexandrina Urleteanu (presedinte)
Valentin Nita
Maria Pohoata

Rusine sa le fie!

----------------------------

Vali
"Noble blood is an accident of fortune; noble actions are the chief mark of
greatness."
"When the power of love overcomes the love of power, the world will know
peace."
Aboneaza-te la  <mailto:ngo_list-subscr...@yahoogroups.com> ngo_list: o
alternativa moderata (un pic) la [ngolist]
Please consider the environment - do you really need to print this email?

  _____

Sustin propunerea. Cum facem? Sa strangem cat mai rapid NUMELE CELOR CARE
SUNT IMPLICATI IN ACESTE DECIZII, ca sa stim pe cine spoim pe banere.
gs