Imi pare rau ca Adrian ne-a trimis doar un fragment de informatie, neterminat...! Intradevar, in intersectia Bd.Maria cu str.Bibescu ( capatul liniei de tramvai de la Mitropolie), un santier edilitar a scos la iveala un canal spectaculos...temporar, caci apoi a fost iar acoperit la terminarea lucrarii. Este insa numai un fragment din canalizarea epocii moderne (cca.1880), fara valoare istorica. Poate insemna ceva semnificativ doar pt istorici, pozitia lui putand fi corelata cu fostul palat Brancoveanu care a existat la poalele dealului...
DG