Dupa detaliile colegului Bena, blocul va fi in piateta Precupeti cu Statuia lui Tudor Vladimirescu, langa casa Henrietei Delavrancea, a conacelului lui Gabriel Tepelea si a str.Toamnei...O zona veche a Bucurestilor, purtatoare de specific, rezervatie de trai traditional a clasei medii, cu case cochete, tufe de liliac si trandafiri si inca putini ciresi si tei...Similara Popa Nanului sau Mantulesei... Un oras modern are si downtown si zona comerciala sau de arta si muzee, dar si oaze de liniste, cu putin oxigen in auto-aprovizionare... Cred ca daca era dupa voia promotorilor modernisti, cel putin majoritatea americanilor s-ar fi aruncat in Mississipi sau Atlantic... Orasul modern, civilizat, prietenos si cu identitate cere cunoasterea culturii si a traditiilor locului...nu teribilism teoretic...
Imi apar zona copilariei...
DG

On 8/6/2010 5:11 AM, Alexandru Nits wrote:
Multumesc! Credeam ca e in partea cu regim mic de inaltime.

*From:* romulusbena <romulusb...@yahoo.com>
*To:* Bucuresti@yahoogroups.com
*Sent:* Thu, August 5, 2010 10:11:09 AM
*Subject:* [Bucuresti] Re: Proiect strada Mihai Eminescu 220

Proiectul e de mult in lucru. Se zice ca acel bloc ar fi "verde", ecologic. Amplasamentul e aproape de Calea Mosilor, intr-o zona unde Eminescu se largeste si devina o piateta (spre strada Precupetii Vechi). Nu stiu daca mai e timp sa se faca ceva pe subiectul asta sau daca este printre cele mai grave interventii in oras. La prima vedere, impactul sau vizual nu este mare, mai sunt cladiri foarte inalte in zona (una noua, pe partea de vizavi si blocurile de pe Dacia si Mosilor)
Romulus

--- In Bucuresti@yahoogroups.com <mailto:Bucuresti%40yahoogroups.com>, Alexandru Nits <nitsalexan...@...> wrote:

> http://www.esi.com.ro/ <http://www.esi.com.ro/>
>
> Alarma!
>
> Inca un proiect care iese mult din scara orasului!
> Am dat de el din intamplare pe internet.
> Stie cineva despre ce este vorba?
>
> Alexandru

Raspunde prin e-mail lui