Bon dia! Avui a les 22h a les tertúlies de Ràdio Cardedeu (90.7 FM) TEMA: és millor callar (o fer-ho en castellà) que parlar o escriure malament el català? Des de la llista es va endegar un cert debat sobre el tema: què passa amb la gent que no va estudiar el català? i amb els estrangers que no el parlen correctament? fa mal a la llengua que es parli o escrigui amb errades o li faria més mal que només la utilitzés qui pensés que ho fa amb tota correcció? hi ha col·lectius que s'hi haurien de mirar més?, etc. CONVIDAT: per parlar a la nostra tertúlia hem convidat a Gustau Barbat, President de l'Associació d'amics de la RTV Cardedeu i que va escriure un correu a aquesta llista demanant es consultessin diccionaris abans d'escriure.
Ja sabeu que es torna a emetre els dissabtes a les 16h i que des de la nostra web (www.ullalull.com/cincdedeu.htm ) us el podreu descarregar a partir de dijous (si puc, abans). Podeu consultar, també, el blog del programa http://cardedeublogs.com/blog/26 Us hi esperem! núria aymerich __________________________ Ull a l'ull / El NAS de Cardedeu Tel. 93 871 34 79 www.ullalull.com ------------------------------------------------------------ Llista de correu cardedeu , una iniciativa del Cardedeu Online Club http://www.cardedeu.org/club/ amb el suport de Thesaurus Serveis Documentals. - Missatges a [email protected] - Altes, baixes i canvis d'adreça a http://llistes.thesaurus.net/mailman/listinfo/cardedeu_llistes.thesaurus.net - Instruccions de participació a http://www.thesaurus.net/c10/llista/
