Bon dia!
Avui a les 22h a les tertúlies de Ràdio Cardedeu (90.7 FM) 
TEMA: és millor callar (o fer-ho en castellà) que parlar o escriure malament el 
català?
Des de la llista es va endegar un cert debat sobre el tema: què passa amb la 
gent que no va estudiar el català? i amb els estrangers que no el parlen 
correctament? fa mal a la llengua que es parli o escrigui amb errades o li 
faria més mal que només la utilitzés qui pensés que ho fa amb tota correcció? 
hi ha col·lectius que s'hi haurien de mirar més?, etc.
CONVIDAT: per parlar a la nostra tertúlia hem convidat a Gustau Barbat, 
President de l'Associació d'amics de la RTV Cardedeu i que va escriure un 
correu a aquesta llista demanant es consultessin diccionaris abans d'escriure.

Ja sabeu que  es torna a emetre els dissabtes a les 16h i que des de la nostra 
web (www.ullalull.com/cincdedeu.htm ) us el podreu descarregar a partir de 
dijous (si puc, abans).

Podeu consultar, també, el blog del programa http://cardedeublogs.com/blog/26 

Us hi esperem! 
núria aymerich
__________________________
Ull a l'ull / El NAS de Cardedeu
Tel. 93 871 34 79
www.ullalull.com
------------------------------------------------------------
Llista de correu cardedeu , una iniciativa del Cardedeu Online Club 
http://www.cardedeu.org/club/ amb el suport de Thesaurus Serveis Documentals. 
- Missatges a [email protected]
- Altes, baixes i canvis d'adreça a 
http://llistes.thesaurus.net/mailman/listinfo/cardedeu_llistes.thesaurus.net
- Instruccions de participació a http://www.thesaurus.net/c10/llista/

Respondre per correu electrònic a